tiistai 29. marraskuuta 2011

Heips!

Taas jälleen olen hieman laiminlyönyt blogiini kirjoittamista, mutta nyt päätin kuitenkin välikuulumisia laittaa! Eli semmonen asia ainakin nyt että minullahan on synttärit nyt tulevana lauantaina, joten kävin hakemassa itselleni vähän ''bilevaatteita''.:D Ostin kaksi paitaa, Lindexistä lasten puolelta. Mutta olen huomannut että monestikkin lasten puolella on paljon hienompia vaatteita kuin itse naisille. :D No mutta kuitenkin, tässä olis kuvat paidoista mitkä ostin, mutta kummankohan laitan päälle? :o '


Vielä pitäis löytää joku NIIIN hieno hopeinen rannekoru jossa on tosi paljon timangeja ja kaikkea blingiä :D Mutta ei ole vielä osunu kohdalle. Niin ja legginssit vielä pitäis myös löytää.. Oon ajatellu sellasia jossa on lahkeissa vaan jotain koristelua tms. En tiedä löytyykö mistään, ja ehtiikö enään ees tilata :S Noh toivottavasti löytyis. Meinasin myös että laitan itselle nyt geelikynnet, kun kaikki kynnet on katkenneet lyhyiksi ja tuntuu ettei näihin saa oikein mitään järkevää koristelua suunniteltua, kun mulla ei oo ees mitään muita leimalaattoja ku se yks vain.. Pitkiin kynsiin on helpompi vaan tehdä kaikki jutut. Mutta en tiedä mitä kynnet tykkää sitten, Viimeksi oli ainakin melko kauan aikaa huonossa kunnossa kynnet sen liiman jäljiltä. Mutta ehkä nyt olis vähän parempi tuuri :) Laitan sitten kuvaa paremmin niistä kynsistä kun oon saanu tehtyä, Heipparallaa ja hauskaa viikonjatkoa! =)

Ei kommentteja: