tiistai 17. huhtikuuta 2012

Huhuu !

Hui kauhistus, nyt on kyllä jo itteäki hieman pelottanu ku 3 kk menny ilman minkäänlaista kirjotusta tai sanaa tänne, ja oon kyllä muutenki ollu hetken vähän out tästä blogimaailmasta.. Ehkäpä tällä kertaa saan sitten oikeasti otetta taas tähän, ku on ollu nii hiljasta...... Huomaamatta vuosipäiväkin blogilla ollu, onnea jee!
SORRY !

Noh, eipä siinä tässä näin ekaksi voisin antaa vähän risuja China Glazen Ruby pumps lakalle. OIKEASTI.. Oon halunnu sitä niin kauan ja hartaasti mutta en oo koskaan kehannu käydä ostaan sitä näillä Suomen hinnoilla, mutta eräs kaunis päivä sitten hellu oliki käyny ostaan sen mulle ! Mikä ilon päivä se oliki, mutta sitä nyt ei kauaa kestäny. Tottakai sitä piti heti testata! Aivan ekaks, se oli aika ohutta ja ei tuonu ekalla lakkauskerralla ihan toivottua tulosta, joten kaks kerrosta sitä piti laittaa sit. No sitten se oli kynsissä täydellinen punanen maailman ihanin lakka, nii kyllähän sitä saiki ihailla, PÄIVÄN. Seuraavana päivänä lakka lähti jo lohkeileen vaikken mitään erityistä edes tehny (lutrannu veden kanssa, käyttäny kynsiä ns. ''työkaluna'' mihinkään etc.) se lähti vaan semmosina isoina liuskoina! Olin niin pettyny... ootin kuitenki siltä niin paljon. Kaunis lakkahan se edelleen on, mutta tosi inhottavaa että se tollein :(
Toi kuva on muuten sitten googlattu, ei ole oma ottama!
Ei oo uusia kynsilakkojakaan tullu osteltua tai mitään kummallisempaa.. Kynsiä oon kyllä tehny jonku verran mutta ikinä en oo melkee jaksanu kuvata niitä :S Nää taitaa olla ainoat mitkä kuvasin, mutta tykkäsinki näistä tosi paljon, kokeilin ekaa kertaa tohon päähän irtoglitterillä tollei, tosi kivat mutta ärsyttävä ottaa pois :P
 No ei mulla muuta, palailen asiaan ku teen taas jotain mistä vois informoida!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

hienot kynnet,hyvä kun postailit