torstai 7. heinäkuuta 2011

Brown'S

Noniin, taas se on huomattu, RAKASTUN kai kaikkeen leopardikuvioiseen, on se sitten tavara/vaate tms. On se vaan aina yhtä ihana! Jees kuitenkin, olin tossa shoppailemassa kaverin kanssa (taas) yllätykseksi en ostanut yhtään lakkaa mutta tarttuipa mukaani sitten ihanaakin ihanampi leopardi printillä varustettu mekko. Ensin en kyllä huomannut sitä, mutta kaveri vinkkasi että hei Ginassa olis sellane tosi hieno mekko joka sopis NIIN sulle. Aattelin että jos se sitten luulee tuntevansa minun maun niin hyvin, niin mikäs siinä käydään vilkasemassa, ja selvähän se, kun näin sen olin myytyä kamaa! Tai pitäis varmaan sanoa että mekko oli myytyä kamaa, eikä taa ihana ostos siis edes vienyt minua vararikkoon sillä se maksoi VAIN 19.95 !. Mutta itseasiassa, mekko ei ollut täysin tarpeeton ostos, tittididii! Kaverilla on synttärit jota menen juhlistamaan, JOTEN mekko sopii siis sinne paremmin kuin hyvin. Tässä on vielä kuvaa mekosta henkarilla ja sitten päällä jotta se näkyis vähän paremmin miltä se oikeastaan sitte näyttääkään. Ja joo mulla oli niin BAD-FACE-DAY tänään (jos noin edes voi sanoa?) joten naamaani en viitsinyt teidän hyvinvointinne takia jättää kuvaan :)
Joo ja tottakai sitten piti tehdä kynnet jotka sitten mätsää ton mekon kanssa ERITTÄIN hyvin. Piti miettiä eka kuumeisesti että millaset oikeasti edes voi tehdä, pää oli ihan tyhjä noin 20 harjoituskappaleen jälkeen päässä kilahti ja lopputuloskin on itseani tyydyttävä. Pidin sen yksinkertaisena mutta silti pidän siitä! Jos tuntuu että pitää siristellä nii klikkaa isommaksi.. ei tosta kyllä nää mitään.. tai näkee mutta huonosti, ainaki minä ku mulla on nii huono näköki ja kaikkea, MUTTA toivottavasti te näätte :P
Puspus

Ei kommentteja: