maanantai 4. heinäkuuta 2011

Kysymyksiä lukijoille

Ihan ekaksi, olen pitkään jo halunnut kokeilla cupcake kynsiä, mutta ne joita olen jossain nähnyt eivät ole olleet mielestäni kovin hienoja.. Mutta jos jollakulla on tiedossa tuto (itsellä taikka jossain muualla) siitä miten saa oikeasti HIENOT ja SÖPÖT cupcake kynnet niin tähän vaan linkkiä kiitos :) ! Ja sitten toiseksi, onko kukaan koskaan tilannut MiMaxista mitään? Tartteis tietää että kauan siinä toimituksessa kestää ja että tuleeko jotain ilmotusta sitten ku paketti on postissa valmiina noudettavaksi. Jos jollakin on vastaus kysymyksiin, niin ole kiltti ja kerro minulle, olen epätoivoinen näissä asioissa :D

2 kommenttia:

Marika kirjoitti...

Oon tilannu tuolta. Paketti tulee nopeesti muutamassa päivässä, eikä ikinä oo ollu valittamista :)

Beautificationbox kirjoitti...

Joo näin tapahtui, postilaatikkoon olikin tullut :P käsitin ilmeisesti väärin että se pitäis käydä hakemassa postista ihan :)